כבו את כל הסמארטפונים, המחשבים והטלוויזיות. הילדים חייבים לזוז!

כבו את כל הסמארטפונים, המחשבים והטלוויזיה. הילדים צריכים לזוז! - הבלוג של tag4u מדבקות שם

לילדים ספורטיביים מגיעות נעלי ספורט איכותיות ויפות! אבל מה קורה כשצריך להוריד את הנעליים ולשים אותן בצד? דאגו לסמן את נעלי הספורט של הילדים עם מדבקות השם המיוחדות שלנו לנעליים.

הילדים והנוער של ימינו יושבים במקום הרבה יותר מפעם. הם מבלים שעות על גבי שעות מול המסכים (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט או כל מכשיר אחר) וצופים בכל מיני סוגים של מדיה (סדרות, סרטונים, סרטים ומשחקים). הרבה מדי זמן מסך וקצת מדי פעילות גופנית ותזוזה היא בעיה שמובילה להשמנה בקרב הצעירים. בנוסף, זוהי תופעה שמזיקה רבות להתפתחותו של כל ילד.

למעשה, ילדים חייבים להיות פעילים כל יום כדי לקדם את ההתפתחות שלהם והגדילה. כאשר הם מבססים דפוסים לאורח חיים בריא בגיל צעיר, זה משהו שהם יאמצו לכל החיים.

יתרונות הפעילות הגופנית

לפעילות הגופנית יש אינספור יתרונות בריאותיים לילדים, וזה גם משהו שפשוט כיף בשבילם! לא רק שהפעילות הגופנית משפרת את בריאותו הכללית של הילד ואת הכושר שלו, אלא היא גם יכולה לסייע בשיפור בריאותו הנפשית והתפתחותו הקוגניטיבית. פעילות גופנית חיונית לבריאות הילדים, לרווחתם ולהתפתחותם, מאז ומתמיד.

כמה מהיתרונות של הפעילות הגופנית לילדיכם כוללים:

  • היא בונה ביטחון עצמי, גורמת לילדים להרגיש שהם שייכים ומשפרת את הכישורים החברתיים שלהם.
  • מאפשרת לילדים ללמוד כישורים חדשים וחשובים לחייהם.
  • מחזקת את עצמותיהם של הילדים, השרירים שלהם, הלב והריאות.
  • מסייעת בפיתוח קואורדינציה, איזון, יציבה וגמישות.
  • משפרת ריכוז ולמידה, שמגדילות את יעילותם ואת הצלחתם.
  • גורמת לילדים להרגיש טוב ומעלה את מצב הרוח שלהם.
  • מעוררת חיוביות ומעודדת סובלנות.
  • מסייעת בהפגת מתחים ובשמירה על רווחה נפשית ורגשית.
  • משפרת את רמות השינה והאנרגיה.
  • מפחיתה את הסיכון לחלות במחלות לב, סרטן וסוכרת מסוג 2 בשלב מאוחר יותר בחיים.
  • משפרת את הבריאות ואת הכושר הכללי, מסייעת לילדים לשמור על משקל בריא ומונעת השמנת יתר.

כמה פעילות גופנית בכלל צריך

לתינוקות: תזוזה של מספר פעמים ביום באמצעות משחקי רצפה אינטראקטיביים.

לילדים גילאים 3-5: 3 שעות ומעלה של פעילות גופנית כל יום.

לילדים גילאים 6-17: 60 דקות של פעילות גופנית כל יום.

איך לעודד ילדים להיות יותר פעילים

יש ילדים שבאופן טבעי נמשכים לספורט, נהנים להשתתף בשיעורי ספורט וללכת לחוגים (לעיון במדבקות שם לסימון נעליים וציוד לחצו כאן). אבל אחרים זקוקים לקצת יותר עידוד. נסו לפתות אותם עם משהו שהם כבר נהנים לעשות. יש הרבה דברים שאפשר לנסות כדי לעודד אותם לזוז יותר. הרעיון הוא למצוא משהו שהילד נהנה ממנו, כי אז הוא יתלהב ויצפה לזה כל פעם.

כמה רעיונות לעידוד הפעילות הגופנית כוללים:

  • בחרו פעילות שהילדים אוהבים והן מהנות עבורם.
  • וודאו שיש מגוון רחב של פעילויות והילד מנסה דברים שונים.
  • הכניסו סוגים שונים של תזוזה ליומיום של ילדיכם – למשל הליכה לבית הספר, שטיפה של האוטו או עזרה בגינה, אם יש.
  • תגמלו את ילדכם בפעילות כמו ביקור בפארק ולא בצפייה בטלוויזיה או במחשב.
  • תנו השראה למשחק חופשי; קחו אותם לגני שעשועים ולפארקים. זה מועיל מאוד להיות בחוץ, במיוחד במרחבים ירוקים.
  • שחקו איתם תופסת.
  • תנו להם לטפס על דברים (כל עוד זה בטוח), כך הם מפתחים את האיזון שלהם, על ידי הליכה על קורות נמוכות.
  • הראו דוגמה לילדים שלך והישארו פעילים בעצמיכם; ילדים שגדלים עם הורים ומטפלים פעילים יותר – נוטים יותר להיות פעילים פיזית בעצמם.
  • שימו מגבלות על זמן השימוש במדיה, מה שכולל טלוויזיה, מדיה חברתית ומשחקי וידאו.
  • וודאו שיש להם נעלי ספורט נוחות. אנחנו גם ממליצים בחום לסמן את הנעליים עם מדבקות השם שלנו.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך